Teoretycznie to podstawa. Baza, elementarz, każdy się komunikuje, więc umie. Teoretycznie, bo jak się okazuje, osiągamy niekiedy w życiu całkiem niemało, a potykamy się wciąż o te same nieporozumienia, niedomówienia, konflikty. U ich źródeł jest sposób w jaki komunikujemy się ze światem. Wróćmy więc do źródeł, przyjrzyjmy się temu jeszcze raz, poznajmy jak efektywnie (EFEKTYWNIE!) komunikować się z innymi, a w zwłaszcza z klientami, współpracownikami, podwładnymi. Wszystkich, którzy chcą rozwinąć tą podstawową w życiu zawodowym sztukę zapraszamy na szkolenie, podczas którego:
- pogłębimy i usystematyzujemy wiedzę z zakresu komunikacji w kontaktach ze współpracownikami i z klientami,
- dowiemy się jak, doskonalić swój sposób komunikacji oraz rozwijać i modyfikować posiadane umiejętności,
- będziemy rozpoznawać błędy w komunikacji,
- poznamy zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej,
- zdobędziemy wiedzę o argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności,
- poznamy zasady asertywności.
PROWADZĄCY: Anna- ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów onboarding w organizacjach.
PROGRAM: Szkolenie to dwa dni, pełne wiedzy i inspiracji, podczas których poruszymy takie punkty jak:
- Świadoma komunikacja menedżera
- Narzędzia usprawniające efektywną komunikację
- Rozwinięcie umiejętności przekonywania, argumentacji i perswazji
- Expose szefa
- Bariery komunikacyjne
- Delegowanie zadań
- Wypowiedzi w sytuacjach kryzysowych
- Rola asertywności w efektywnej komunikacji
- Feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami
- Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania
MIEJSCE: Miejsce to kwestia do uzgodnienia. Może to być siedziba klienta lub lokalizacja z dala od biura, w ciekawym miejscu (np. okolicach Puszczy Knyszyńskiej, Puszczy Białowieskiej, Biebrzańskiego Parku Narodowego).
CENA PODSTAWOWA: 440 zł brutto/os. (przy grupie min 10 osób)
CENA PODSTAWOWA OBEJMUJE:
- 2-dniowe szkolenie,
- materiały szkoleniowe.
CENA PAKIETU DODATKOWEGO: od 330 zł brutto/os.
CENA PAKIETU DODATKOWEGO OBEJMUJE:
- organizację miejsca,
- wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe),
- nocleg.
Szkolenie możemy wzbogacić o różnego rodzaju aktywności o charakterze rozrywkowym / rekreacyjnym dostosowane do zakresu szkolenia i jego odbiorców.