Efektywna komunikacja

Teoretycznie to podstawa. Baza, elementarz, każdy się komunikuje, więc umie. Teoretycznie, bo jak się okazuje, osiągamy niekiedy w życiu całkiem niemało, a potykamy się wciąż o te same nieporozumienia, niedomówienia, konflikty. U ich źródeł jest sposób w jaki komunikujemy się ze światem. Wróćmy więc do źródeł, przyjrzyjmy się temu jeszcze raz, poznajmy jak efektywnie (EFEKTYWNIE!) komunikować się z innymi, a w zwłaszcza z klientami, współpracownikami, podwładnymi. Wszystkich, którzy chcą rozwinąć tą podstawową w życiu zawodowym sztukę zapraszamy na szkolenie, podczas którego: 

  • pogłębimy i usystematyzujemy wiedzę z zakresu komunikacji w kontaktach ze współpracownikami i z klientami,
  • dowiemy się jak, doskonalić swój sposób komunikacji oraz rozwijać i modyfikować posiadane umiejętności,
  • będziemy rozpoznawać błędy w komunikacji,
  • poznamy zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej,
  • zdobędziemy wiedzę o argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia swojej skuteczności,
  • poznamy zasady asertywności.

PROWADZĄCY: Anna- ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów onboarding w organizacjach.

PROGRAM: Szkolenie to dwa dni, pełne wiedzy i inspiracji, podczas których poruszymy takie punkty jak: 

  • Świadoma komunikacja menedżera
  • Narzędzia usprawniające efektywną komunikację
  • Rozwinięcie umiejętności przekonywania, argumentacji i perswazji
  • Expose szefa
  • Bariery komunikacyjne 
  • Delegowanie zadań
  • Wypowiedzi w sytuacjach kryzysowych
  • Rola asertywności w efektywnej komunikacji
  • Feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami
  • Zaawansowane metody zwiększania efektywności komunikacji i przekonywania

program do pobrania

MIEJSCE: Miejsce to kwestia do uzgodnienia. Może to być siedziba klienta lub lokalizacja z dala od biura, w ciekawym miejscu (np. okolicach Puszczy Knyszyńskiej, Puszczy Białowieskiej, Biebrzańskiego Parku Narodowego). 

CENA PODSTAWOWA: 440 zł brutto/os. (przy grupie min 10 osób)

CENA PODSTAWOWA OBEJMUJE:

  • 2-dniowe szkolenie,
  • materiały szkoleniowe.

CENA PAKIETU DODATKOWEGO: od 330 zł brutto/os.

CENA PAKIETU DODATKOWEGO OBEJMUJE:

  • organizację miejsca,
  • wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe),
  • nocleg.

Szkolenie możemy wzbogacić o różnego rodzaju aktywności o charakterze rozrywkowym / rekreacyjnym dostosowane do zakresu szkolenia i jego odbiorców.